thats me ..

thats me ..
wow .. nice :)

Tuesday, February 8, 2011

hari kokorikulum sekolah ... ( my plan with my lovely eisha )

Hari kokorikulum sekolah akan diadakan pada 13 febuari iaitu pada hari ahad .. pagi , mula pada pukul 8 hingga pukul 4 ...so my baby eisha and i planned .. haaa .. plan nak pegi breakfast kat oldtown white coffee ... my baby eisha said .. she wants to attend the hari kokorikulum sekolah .. started at 8 o'clock untill 10 .. then aku jemput dia from skola to the oldtown white coffee .. with my special bike :) (bicycle) hahahaha :D ... biarlah my baby eisha yg naik .. if not nnt dia penat aku jugak nak kena dukung dia smpai oldtown .. hee ... so after we having breakfast aku nak ajar dia camne nak naik basikal cuz she dont really know how to cycling ... cehh .. sweet la konon ..hahhahah :) untill 3 o'clock .. then i send her to school back .. cuz her mom will taking her at 4 o'clock ... ermmmmm ...so i think this is our plans .. owh .. and we're going to KK club to !~ (swimming) ..hahaha ..just joking* .. byebye ~

No comments:

Post a Comment