thats me ..

thats me ..
wow .. nice :)

Monday, February 7, 2011

homework and disiplin problems ..

pergh .. before cuti cikgu bg homework punye lah byk, aku tak terbuat sume .. ade yg siap, ade yg xtau..tinggal je lah ..nak harapkan kwn ? .. kwn aku sume xleh harap .. except adelah 2 or 3 org .. hmm .. problem lah .. dah la parrents aku tengah fighting .. what can i do ? ..force them to stop ? .. nak mkn pelempang lah klao bwat camtu .. serik aku kena pukul .. (mse kecik2 lah) .. homework BI ..x siap lg .. math blom bwat ape2 lg pon ..BM dah .. SC dah .. yg senang aku siap..yg susah aku ..mm .. HAMPEH ~ .. hope aku ade kwn yg boleh harap n suka tolong aku or  parrents yg understanding n boleh ajar aku bwat homework .. cikgu ckp, klao x siap homework.. dpt PENALTY .. mane ade org nak kena PENALTY .. erm ,.. aku rse ... disiplin form 3 ni abit ketat dari last year (form2) .. rambut xleh panjang sikiiiit pon~ .. depan jgn lebih half dahi .. tepi jgn kena telinga ..sideburn jgn lebih garisan hidung .. n paling xleh bla.. belakang kena ikut garisan telinga kat belakang .. pergh .. x sanggup aku .. pastu lagi satu ~ :::: ~ masalah belt .. belt aku kire official sgt .. tu pon xleh gak .. ape benda punye disiplin laa .. masuk international school lagi bagus !~ .. last skali yg paling aku benci .. kasut .. kasut aku punye ramai kat skolah tu pakai, aku jugak yg cikgu nak tegur .. haihh ..melampau la .. tau lah kasut aku kotor .. sikit jelaaahhh ...:p .. tp xyah lah nak tegur lebih2 .. aku geram btl lah ..xkan setiap kali pegi skolah nak kena COVER sume nih ? ... ape boleh bwat ? .. nak marah .. marah lah .. aku pegi skolah nak belajar, bukan nak kena marah .. x boleh bwat ape dah lah .. ikut jelah "PERATURAN" skolah ... haha :) .. k thats all for my homework problems n disiplin problems ..see you later ~ bye !!!

No comments:

Post a Comment